From that day and on.

Nu är jag hemma, bara en dag kvar innan vi får ett litet lov, eller en längre helg? Man kan nog skriva både och. Känns iallafall grymt skönt och jag peppar verkligen till morgondagen. Då kommer det några fina tjejer från min klass hem till mig, så ska vi laga middag tillsammans och sedan frossa i min och mammas cheesecake. Det blir nog toppen! :)

..fast jag känner mig ändå rätt nere. Har hostat hela dagen och i morse var rösten borta. Så att prata tyska idag gick väl helt okej. Lät väl som en manlig tysk officer, eller liknande. Eller en ung tysk pojke som just kommit in i målbrottet. Hur som helst låter jag som en man, heh. Så träning ikväll blir det inte för mig, vilket är synd p.g.a. det fina vädret ute. Ska nog träna lite inne istället, så att jag iallafall håller igång. Vill inte bli mer sjuk tills imorgon. Skulle ju sitta bra att bli sjuk då man är ledig, på riktigt = inga läxor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :D



Får du lov imorgon, asså att du går inte i skolan på tordag men på onsdag ? :p

2010-05-11 @ 18:26:22
URL: http://ilyhugo.blogg.se/
Postat av: Micke

Det låter verkligen som du råkat ut för samma skrotsjuka som mig, hoppas du är frisk innan sommarlovet iaf. Min är kvar än efter 6v som sagt, men som tur är så är det bara lite snuva typ :)

Varför inte spela in en video där du pratar lite med din "nya" röst? Jag gjorde aldrig det med min, eller iaf sparade jag det inte xD

2010-05-11 @ 18:52:18
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback