I did it just the other day

Träningen ikväll gick helt okej. Var en jäkla massa mygg, super då man står i mål(Y). Blev också att jag slängde mig endel, så jag har fått vackra skrapsår på höfter och knän. Great, blåmärkerna och såren is back!


Från förra året då jag blev "klöst" av en motspelare. Både målvaktsbyxorna och skydden var blodiga..

Nog pratat om blod. Nu borde jag försöka att lägga mig. Imorgon får vi tillbaka mattenationella och jag är faktiskt rätt nervös över resultatet, även fast det kändes rätt bra..


Kommentarer
Postat av: Micke

De borde kanske börja "tvångsklippa" era klor där så ni inte klöser sönder varandra? ;D

Undrar egentligen vem som kom på att tjejer bör ha långa naglar?

2010-05-31 @ 23:34:37
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback