I want you to want me.

Måndag den 17/5-10

Hallå! Hur är det mer er? Med mig är det väl..inte sådär jättebra. Vaknade upp med en täpt näsa och en hals som sved, GREAT.. Så det blev ingen gympa för mig idag, vilket var synd. Annars har väl dagen varit helt okej. Har känt mig lite tung i huvudet hela dagen, men det kan bero på värmen? Vi har det sjukt varmt här uppe och solen lyser som vanligt. Kan säga att det kändes tungt att vara inne i skolan då solen lyste så klart. Sååå..eftersom vi slutade lite tidigare passade jag på att sola lite. En halvtimma ungefär :)

Nu ska jag fortsätta på min svenskarapport och även plugga på svenskan inför ett litet prov som vi har på onsdag. Älskade, älskade svenska lärare...


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe härligt.

Jodå det är bra, halv döv bara. haha

2010-05-17 @ 16:34:27
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: linnea

LITET prov.... jo, kyss mig i arslet! jag hatar Lotta

...hoppas hon inte läser din blogg :]

2010-05-17 @ 20:29:59
URL: http://skogenffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback