Ich finde dich echt spannend! Können wir treffen?

Kom just hem efter en regnig biltur. Blev den gamla vanliga över örviken och hem. Tycker att den är rätt bra med långkörning, korta svängar, många nedväxlingar samt höga växlar + acceleration. Hoppas bara att ni inte tror att jag är kunnig med bilen än. För det är jag verkligen inte! Om jag skulle fara in till stan skulle jag nog skapa kaos över hela skellefteå med trafikstockningar vars än jag kör. Så jag är inte riktigt beredd än, men snart så! Nästa gång ska vi börja att köra vid trafikljus och det ska bli riktigt spännande! :)

Nu hade jag tänkt träna lite. Var egentligen tänkt att jag skulle ut och springa, men eftersom vädret är lite smått tråkigt. Så stannar jag inne och kör lite mage, rygg och armar. Är faktiskt ganska skönt med variation. Blir sedan grillat till middag. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback