It's not my time, I'm not going. There's a fear in me, but it's not showing.

Tisdag den 4/5-10

Hallå alla glada! Hur är det med er idag? Med mig är det faktiskt riktigt bra! Dagen har varit förvånansvärt skön, tro det eller ej med två nationella prov..

Började alltså med reading och det gick riktigt bra! Trodde faktiskt att det skulle vara svårare, fast jag ska nog inte säge någonting förrän vi får tillbaka proven och därmed resultaten.. Listening gick också skitbra! Det delprovet var jag mest nervös för, men det kändes riktigt bra. Man kände hur en tung sten från bröstet försvann. Nu är det bara tre prov kvar, sedan är det over and out. Nästan iallafall..

Slutade förresten tjugo över ett idag, visst är det väldigt ovanligt? Både jag och Ramona tyckte att det kändes sjukt konstigt att gå in mot stan då klockan bara var tjugo över ett. Fast det var riktigt skönt också, såklart! Var hemma vid kvart i två, så då satt jag mig på bron, tog mig en bulle och pluggade lite medans jag även solade. Shiet vad skönt det var! Man känner verkligen hur sommaren är på ingång och jag kan inget annat än ge tummen upp för det!



Jag bjuder på en bild på söta Elmira, som dansar med ett utav Balders skelett.


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Vad gött att det kändes bra på proven :)

2010-05-04 @ 16:47:45
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: felicia

Härligt att du har en bra dag! :D

Jag har däremot en SKITdag den har gått käpprätt åt helvete! sugen på powerwalk sen?

2010-05-04 @ 17:28:53
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: Elmira

ahahaha :D

bästa danspartner som finns :D

2010-05-04 @ 17:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback