Jag blundar och håller andan lite till.

Torsdag den 13/5-10

Shiet vilken bra kväll det var igår! Som jag skrev tidigare så åt vi först god mat - kycklingsallad. Efter det gick vi till lekparken nära mig och stojjade på. Carro och Ramona förblev modeller för diverse kort. Efterrätten jag hade gjort fick mycket högt betyg. 5 av 5 toasters av Ramona och MVG av Elin. Ett bra första exemplar alltså!

När alla var mätta och belåtna så bänkade vi oss framför tv:n för att se på två filmer. Min favorit Senseless och Mamma Mia. Unde filmerna började folket fara hem en efter en. Tillslut var det bara Carro och Johanna kvar som sov över. Ytterst trevligt!

Blev dock att gå upp tidigt för att Johanna skulle med 10 bussen, så en långnatt blev det inte. Carro och jag satt sedan ute och solade ett väldans bra tag. Så nu satsar vi på att bli bruna som pepparkakor.

Jag ursäktar mitt inlägg, det blev rätt uppradat även denna gång. Orkar inte lägga ner så mycket tid på ett inlägg nu då solen skriker SOOOOL ute. Då vet ni vars jag hamnar idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej :)

2010-05-13 @ 12:28:54
URL: http://ilyhugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback