Måste hitta den sista glöden, måste orka kämpa!

Måndag den 3/5-10

Mina vänner. Huvudet spränger mer än någonsin och dagen har i allmänhet varit riktigt jobbig. Vaknade verkligen på fel sida idag! Kände hur humöret var nere på botten, som det fortfarande är.

Det enda som var riktigt roligt idag var faktiskt gympan. Halva lektionen kampträning och andra brassefotboll. Riktigt kul var det och man fick mer träning än man någonsin brukar få på gympalektionerna..

Imorgon är det första nationella proven, i engelska. Är inte jätteorolig ändå, men känner mig inte särskilt pepp på att sitta med engelska från halv nio till kvart över elva. Ni ser mitt problem? Så jag ska nog ta moppen ner till konsum sedan och köpa lite godis att smaska på under provet. Inte nog med att vi har ett prov imorgon, på onsdag har vi biologiprov och på torsdag har vi både datakunskapsprov OCH tyskanationella..*suck*. Ibland känner man hur NV är ett VÄLDIGT krävande program. Bara lite mer än fem veckor kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, visst var jag lite duktig som bara tänkte på dom i alla fall ;)

2010-05-03 @ 17:44:35
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback