My love is screaming out.

Åhh vilken underbart härlig dag det är idag alltså! Det känns precis som en vanlig sommardag! Prommisen till konsum med Rebecka och Felicia var ytterst trevlig och vädret lika så. Det blåste dock lite halvkyligt, men klagar jag? HELL NO!

När jag sedan kom hem så for jag och pappa ut för att övningsköra. Dagens framsteg: E4-körning! Kan säga att jag var riktigt nervös då pappa sa att vi skulle till Bureå för att hälsa på min bror. Tankarna snurrade i huvudet "Vägen till Bureå går via E4:an..", men pappa lugnade mig och det gick riktigt bra. Trafiken var inte den värsta, just p.g.a. vädret. Så där hade jag lite tur!

Efter bilturen stannade jag ute i solen och solade ytterligare i en halvtimma. Man kan se resultat nu män och kvinnor. Kanske lägger in en bild senare, meeeen jag lovar inget.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ikväll väntas det kortspel med några härliga grabbar :)




Kommentarer
Postat av: felicia

SV:HAHAHAH joo!

haha eller så inte

2010-05-08 @ 20:02:54
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback