Oh baby don't you know I suffer?

Blev kanotudden ikväll. Riktigt mysigt med solen och värmen. Dock inte de äckliga flugorna som har vaknat till liv. Jag personligen har ingenting emot flugor, men då det kommer svärmar som täcker en då man cyklar, ja då är det fan vidrigt. När vi cyklade dit ner var det stora svärmar av äckliga flugor, som dessutom var gröna. Så jag har massor med fluglik på mina kläder. Äckligt, men sant.

Där nere spelade vi lite volleyboll, satt på bryggan och hade allmänt trevligt! Victor lyckades även skjuta upp bollen i ett träd. Så där stod vi, snopna över bollens höjd över marken. Med några tappra försök att få ner bollen genom sten/kvist/sko-kastning beslutade sig Linn för att klättra upp i trädet. Jag, Rebecka, Ville, Victor, Simon och Frans kunde bara stå och titta på och hoppas att grenarna inte skulle gå av..



En liten klätterapa är hon allt!

När vi sedan insåg att bollen kunde fara upp i trädet igen begav vi oss till volleybollplanen och spelade där, barfota. URSCH vad skönt det var! En riktigt sommarfeeling fick man :)

Nu ska jag lägga mig och kolla genom svenskan. Imorgon är det prov som ni vet och jag känner peppen, n0t.


Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR haha, ja.. det är mina änglar som pryder så den är riktigt vacker faktiskt :D

2010-05-19 @ 13:20:48
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR: haha, lyssnar du också på dem? :)

2010-05-19 @ 15:32:16
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback