Playing with fire

Fotbollsträningen gick förvånansvärt bra. Trodde klart att jag skulle vara kass, men så var inte fallet. Det gick ju riktigt bra, om man tänker på att jag har varit sjuk i tre veckor. Känner redan peppen för att träna imorgon. Awesome! Både jag och Julia tyckte att det kändes som att vi hade sommarlov. Träningar på gunsen brukar förknippas med sommarlov, iallafall enligt oss.

Nu ikväll blir det att vara med Victor och Simon, får se vad vi hittar på och om det blir någon fler som hakar på. :)

Förresten! En låt jag tyckte var riktigt bra, som deltog i ESC igår, var låten som Rumänien delade med sig av. En riktigt svängig låt, som klart fastnade på hjärnan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback