Sicken osis hörru!

Var på min lillebrors konsert ikväll och jag blev impad av ett antal barn, men framför allt min lillebror. Han spelade trummor och hans taktkänsla var långt ifrån förväntat. Takten med ena en fot och båda händerna. Han går i fyran och han var till och med duktigare än han osm gick i sjuan. Shiet! Kanske vi får en blivande trummis i familjen?

Jag får försöka att sluta snacka om Gimp, men då man har fattat något så vill man inte sluta med det. Så jag fixade med en bild och la till lite texter. Antar att ni kan gissa vem som är med på den?



Ingen mindre än sångaren Matthew Bellamy från bandet Muse. Sicken överraskning va?

Nu ska jag dra mig mot sängen, as usual. Måste hitta ett annat sätt att skriva det där på! Tills dess, sovgott!


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Det ska jag göra, men det verkar nästan omöjligt att få tag i något så här sent. :o

2010-05-27 @ 22:29:35
URL: http://jacqlinee.blogg.se/
Postat av: Jacqline

Haha ja, det är ju ett alternativ ;D

2010-05-27 @ 22:32:46
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback