So kiss me

Blev brännboll även ikväll, fast än jag kände mig halkrasslig. Vilket visade sig mot slutet då hostattackerna kom, som på en rad. Fast nog var det roligt iallafall!

När jag kom hem blev det att titta på hockey, Sverige - Kanada. Otroligt nog lyckas Sverige peta in 3 mål, därav två gjordes av..någon Andersson. Duktig var han och det höll på att bli ett hattrick för honom också! Ska jag vara helt ärlig trodde jag inte att vi skulle vinna mot dem, men så blev det och glad blev man!

Nu ska jag bege mig mot sängen. Imorgon vankas skola. Känner ingen större pepp, förutom att vi bara har tre lektioner. Därav en är gympa, så det blir två ordinare. Sedan har vi också labb som första lektion. Så den enda seriösa lektionen vi har är matte. Awesome!




Kommentarer
Postat av: emelie

svar: haha jaa ;D

allt bra idag då?

2010-05-17 @ 12:25:36
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback