There's another world outside of me that you can never see.

Kom just hem från träningen och shiet vad roligt det var! Det var verkligen jättelängesedan det var så roligt och så peppande. I like it! Så nu har jag träningsvärk i min lilla muskel på höger sida av ryggen. Kan någon berätta för mig varför jag alltid får träningsvärk där? Inte kan jag stretcha ut den heller.. Sist jag hade träningsvärk där var både Elin, Joel och Jonte på mig med att trycka på min ömma muskel. Inte råligt(ja, jag skrev så med mening).

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det plugg för hela slanten. Har egentligen pluggat så gott det går på det, så jag vet inte vad jag ska kolla genom mer, men det är alltid bra att läsa genom allt en till gång!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Tack :) Går det bra med pluggandet?

2010-05-04 @ 20:26:37
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Micke

Lilla muskel på ryggen? Menar du latsen eller ländryggen någon annan del? Hursomhelst är en bra stretch för ryggen att hänga sig med armarna i något, funkar inte det så be någon dra dig neråt medans du hänger. Bara ett tips. Ska fixa nå bilder som du kan använda för min blogg framöver :) Tänk sån tur man råkat på någon så snäll som dig :)

2010-05-05 @ 02:03:31
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback