Tonight is the night.

Söndag den 2/5-10

Min blogg har verkligen blivit lagd åt sidan känns det som. Uppdateringarna har varit skit! Fast det har ju varit lite bloggtorka också, så det jämnar väl ut det, lite iallafall.

Igår var jag och spelade poker med några grabbar. Marcus, Adam, Pontus, Victor och Robin. Riktigt trevligt var det! Jag höll mig ganska stabilt, men i slutet så gick det bara + hela tiden! Jag var dock tvungen att avbryta då klockan slog två. Alla var vi trötta och jag kände att jag behövde någon slags sömn. Så jag lämnade spelet på topp och det är väl det man ska göra? Dock är jag rätt så trött ändå, så det lär bli en tidig kväll ikväll..

Nu ska jag sätta mig och plugga på biologin. Ska nog sätta på en bra film också medans. Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback