Unnatural Selection

Mamma och pappa tror att jag har bihåleinflammation - PERFEKT! Vi har prov på tisdag, nationellt prov och jag vill verkligen inte missa det då. Visserligen lär jag få sitta och göra det senare om det skulle vara så att jag skulle vara helt död den dagen, men det vill jag verkligen inte. JAG ORKAR INTE att vara sjuk i tre veckor, det tar verkligen all kraft ur en, ALL kraft. Jag vill träna, träna, träna, TRÄNA! gahh...

Dagens roliga fakta: Vet ni att en människa kan snyta ut miljoner liter snor? Det känns faktiskt som så. Stup i kvarten snyter jag mig och på bara någon minut är det minst lika fullt igen. Kalla mig äcklig, men jag är bara på ett pissigt humör just nu.

Vet ni vad? Jo, jag ska faktiskt lägga mig nu strax. Fullproppad med alvedon och med en hel kartong med papper vid min sida.





Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det är en hel del att plugga faktiskt, är inne i en lite lugnare period nu för jag har praktik! Usch din stackare, hur känner du dig idag? kram

2010-05-24 @ 09:04:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback