When the world must come together as one.

Vet ni vad? Jo, jag sitter här och är så gott som klar för sängen. Jag och Elin kom överens att lägga oss före tio, eller hon la sig just efter halv tio, men jag ligger i sängen snart jag med. Har nu stoppat i mig en alvedon och en tablett som löser upp slem i näsan(?). Sedan ska jag läsa en liten stund innan jag sprayar näsan och förhoppningsvis somnar. Håller tummarna för det!

For ner till konsum ikväll och skulle köpa godis. Pappa erbjöd sig att skjutsa mig, men vem körde? Jo, jag såklart! Fick dock mitt godis betalat av pappa, som jag verkligen uppskattar! Även fast det regnade rejält ute och pulsen var hög.



Med denna övderdrivet glada bilden säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Ta i så det ska rinna var ur näsan? Det vet jag inte ens om det är möjligt. Jag är nog frisk nu till sist, så hoppas du inte fått samma som jag hade iaf.

2010-05-25 @ 03:55:36
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback