You've got damn right!

Huvudet värker nu igen. Behagligt är det verkligen inte, så jag hoppas att det så snart som möjligt går över. Man känner sig inte pepp på att alvedonen ska ta slut om vi säger så.

Ikväll hade jag bara tänkt ta det lugnt, men då kom Ville och Victor förbi, så det blev att vara med dem. For hem till Victor och började se på Instängd 2. Ettan har jag redan skrivit om och den är verkligen SKITBRA! Så jag hade mina förhoppningar även om 2:an. Hann dock bara se hälften, så jag missade väl allt det goa, men det jag såg verkade väldigt lovande!

Nu ska jag springa ner och ta en alvedon. Sedan gör jag min vanliga procedur: Läser en stund, snyter mig och tar sedan nässpray. Efter det försöker jag att somna så fort som möjligt för att inte störas av min täpta näsa. :)


Kommentarer
Postat av: Micke

Hej! Tack så mycket för gratulationen, och du tog rätt på dag också:)

2010-05-26 @ 00:31:08
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Jacqline

Jaha, du menar så. haha :) Ja, men det låter ju faktiskt som en bra ide. Är den riktigt dålig så har vi iaf en fjärde film att se fram emot ;)

2010-05-26 @ 11:45:57
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback