Don't be shy just let it out

Torsdag den 4/11-10

Hallå! Min uppdatering är inte så jäkla bra just nu, men som ni vet skulle jag idag vara lite upptagen. Kände mig faktiskt som en businesswoman som så många faktiskt brukar kalla mig, men det är beroende på att jag pluggar så mycket. Ska jag ta det som en komplimang eller inte?

Jag blev dock förvånad att så många ändå har kollat in på min blogg. Ni är alltså intresserade av mitt spännande liv? KUL!

Blev väckt 9.04 i morse av en ivrig lillebror som illa kvickt ville att jag skulle ner och äta frukost så att vi kunde fara ut och övningsköra. Han tycker tydligen om då jag kör bil. Vi for i alla fall iväg och det gick riktigt bra. Tränade på att backa in på parkeringar samt lite stadskörning omän det inte blev särskilt mycket. Köpte färg gjorde vi och begav oss hemmåt för att börja. Så mellan 11 och 14.30 har jag målat hemma samt satt upp tejp överallt för att inte måla på ställen det inte ska vara målat på. Jag som är lite kreativ av mig tyckte såklart att det vara grymt roligt. Imorgon blir det nog att börja måla på den täckande färgen. För tillfället har vi bara målat på grundfärgen.

Nu snart ska vi äta, sedan får vi se vad som händer. Har ingenting planerat, så vi får helt enkelt se om det blir en hemmakväll för mig. Skulle nog behövas. Har inte tagit itu med fysiken än och det behövs..


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Ja! Och det hela blev lite komiskt när de faktiskt kontaktade mig, haha :D



Jag bor på Moröhöjden :) Du då?

2010-11-04 @ 18:34:38
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag gissar att han tycker det är spännande då du kör då du är hans storasyster som tränar inför att ta det riktiga kortet :)

Hoppas han har dig som förebild, då blir han nog en bra kille.



PS.Sniffa inte för mycket på färgen, då börjar du se flygande hustomtar! xD

2010-11-04 @ 18:43:07
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback