Don't call my name

En riktigt trevlig dag med mycket snack, som jag gillar! Hittade mig även en till tubscarf på Gina Tricot, svart. Har ett presentkort, så jag använde det, men har fortfarande kvar pengar på det. Bara jag som känner att jag måste göra mig av med det så fort som möjligt? Vi for sedan vidare till Linnea och kollade på disneyfilm, mysigt värre!

I afton har jag varit snäll och hjälpt min fader att putsa upp trappen, vi ska nämligen måla den vit. Så det blir morgondagens arbete, blir övningskörning då också. Peppar nästan då det var ett sjujäkla bra tag sedan!

Nu ska jag sticka till Elmira, ska bara kolla in kvallan på en film jag nyss fått hem. Gissa vilken genre? ;)




Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh vilken film blir det=

2010-11-03 @ 19:29:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback