I can't make it on my own

Har ni hört den senaste låten från "Broken Door"? Ett relativt nytt band med inte så många kända låtar, men jag har nu fastnat för "In the shadow" som jag absolut tycker att ni ska lyssna på. Försökte att hitta ett bra klipp, men tyvär finns det inga bra just nu, så jag återkommer med det senare.

Gick ut en sväng med Elmira ikväll i snöstormen. Riktigt trevligt, såg ut som en panda då jag kom hem med allt smink utsmetat. Om jag skulle träffat någon okänd människa i en gränd skulle den nog fått en hjärtattack. Så jag drog ner min gula mössa en aning för att inte skrämma ihjäl någon.

Nu ska jag bege mig mot sängen, men först läsa lite från svenskaboken vi ska ha läst till v. 48?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback