I got one last chance to get myself together

Onsdag den 24/11-10

Sitter här nu med "allt för" lockigt hår. Har varit och badat på gympan och mitt hår har en tendens att verkligen locka till sig då det kommer i kontakt med klor. Så nu ser jag allt ut som en pudel! Fin början på ett inlägg..

På fotot idag fick vi framkalla bilder, alltså på fotopapper. Från början var det riktigt mycket att tänka på, men efter några gånger gick det riktigt bra och många utav bilderna blev väldigt bra! Jag, Daniel och Maja jobbade riktigt bra :) Därefter hade vi svenska där vi skulle läsa upp våra noveller i små grupper. Fick mycket bra respons på min, vilket jag tackade för. Lunch efter det och sedan matte där vi blev klara med allt inför det kommande matteprovet som är om precis två veckor. Känns skönt att ha lite tid på sig att plugga då vi har börjat med så mycket nytt. Därefter hade vi badet då som var riktigt trevligt med lite vattenvollyboll, livräddning och annat. Helt okej lektion alltså.

Nu ska jag plugga lite tyska och engelska. Har prov i det första imorgon, men det känns som att jag kan det rätt bra. Så nu hoppas jag att det kan visas som resultat också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback