I think of you all the time I'm awake

Lördag den 20/11-10

Idag mina vänner är jag förkyld. Som jag skrev i föregående inlägg så är jag inte alls förvånad. Har under hela hösten umgåtts med vänner osm varit sjuka. Allt ifrån halsfluss till feber och till några riktiga förkylningar. Ändå blev jag inte sjuk? Förra året var jag sjuk heela vintern till och från, men nu började det ovanligt sent. Så idag ska jag hålla mig inne, iallafall nu under dagen. Var som sagt tänkt att jag skulle ut och åka skridskor med Olivia och Erica, men det fick bli en annan dag. Måste vila upp mig inför skolan. Man vill inte missa en dag, då ligger man efter i ALLT!

Så nu ska jag gå ner och vara lite social med min ömma moder, samt göra lite tyska. Prov kommande torsdag! På tal om prov. Jag fick tillbaka mitt svenska prov, eller grupprovet och vi fick högsta betyg samt en riktigt fin kommentar om ett "dagboksurdrag" vi hade skrivit. Det skulle handla om Shakespeare. Det var den bästa av alla, så jag blev riktigt nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback