It's what I didn't show

Onsdag den 17/11-10

Hej och förlåt äpplen för att jag inte har bloggat eller svarat på kommentarer! Jag kom i princip just innanför dörren. Har varit på skolan ända tills nu. För att plugga? Nej, men kunde varit. Jag har nämligen varit på en kemiexcusion med båda NV-klasserna! Berättade om det för en månad sedan, men det blev inget av den kvällen, så vi tog det nu istället. Riktigt trevligt var det, men jag fick lite stryk av Tor och Fredy som slängde mig i snön. Som ni vet har jag endel saker att reda ut med Tor.. Haha, såklart inget hemskt! Jag ska bara kasta några snöbollar på honom imorgon, det är allt ;)

Inte nog med det så blev jag attackerad av Fredy idag på gympan då han kastade en stenhård boll rakt i ansiktet på mig. Jag är dock inte så osmidig att jag inte lyckades akta mig, dock stod Joel framför mig. Så när han duckade kom en boll i xkm/h mot mig. En eller två tårar kom faktiskt, men jag fick mig allt en kram av Fredy senare och då blev det hela bättre. Kramar är inte helt fel! :)

Nu ska jag plugga lite, sedan skulle Fellepelle höra av sig om prommisen ikväll. Hoppas det blir av!


Kommentarer
Postat av: felicia

SV:HAHA, jag vet! lät helt jättekonstig/mesig/supergay :S

2010-11-17 @ 18:37:14
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback