I've been looking for a lifeline

Klockan är just lite över elva och jag håller på att somna. Är det bra eller dåligt egentligen? Jag har faktiskt ingen aning. Antar att man börjar bli gammal. Känns lite..hemskt. DOCK blev jag riktigt glad för denna kommentar:

Anonym om Get back in my life:
Snygg så det bara skriker om det! ;)

Svar: Tack så mycket! Det värmer verkligen!  :D

Har haft en riktigt trevlig kväll med Elmira och min lillebror. Min mor och far är nämligen borta ikväll, så jag var tvungen att hålla mig hemma. Så jag bjöd över Elmira. Vi såg då på film "Percy och åskviggen" tror jag den hette. En bra film, mer kan jag inte säga. Fanns inget überbra med den, men den var inte dålig heller. Så den var..bra! Därefter spelade vi lite spel och provade lite hjärngympa och klarade kuben jag berättade om en gång till. Kändes bra!

Nu sitter jag och tittar på tv, men funderar på att lägga mig eller se en film. Får se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback