Jer he litte halkit?

Woah, statistiken i topp! Nära ett besökarrekord nästan. Vart kommer ni ifrån? Eller som vi säger här i norrland "Vars" kommer ni ifrån?! På tal om norrland så kikade jag in på aftonbladet, fast egentligen gjorde jag inte det då jag har aftonbladet som startsida. Hur som helst vet väl hela landet om att snö"ovädret" har börjat dra in över hela Sverige. Här snöar det på and I love it! Vilket ni nere i södra Sverige säkert också gör, men nog är ni allt lite nojjiga va?


Det är inte så att jag vill skaffa fiender, men kom igen? Skaffa däck som pallar av halka och en decimeterssnö - bli norrlänningar! Här får vi leva med meterhöga snövägar då plogen inte tar sig fram och ja, det är true story! Förra året tog sig inte plogbilen hit, så vi fick köra bilen till konsum med snön skrapandes under bilen. Det mina vänner, det var både obehagligt och jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback