Just to spend a little time along with me

Onsdag den 3/11-10

Godmorgon! Egentligen har jag inte så mycket att berätta. Som ni vet så ska jag strax in till stan och möta upp Linnea. Blir att gå lite på stan och sedan ta en fika och snacka skit, så som det ska vara!

Jag drömde förresten en sjukt konstig dröm att jag hade fått IG i alla kurser och var därför tvungen att gå om 9:an. Jag har nog aldrig varit så förvirrad som jag var då, haha.



Dags att börja springa till bussen, är liiiite sen!


Kommentarer
Postat av: sebastian

sv: härligt, kan vara riktigt skönt att springa, särskilt när det är väder som det är nu tycker jag!:)

vad har du för planer för idag då?:)

2010-11-03 @ 15:14:22
URL: http://projectsebastian.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback