Pack up your problems and take care of your own



Min fina, tjocka, mulliga, gulliga, katt ligger bredvid mig och peppar mig till att plugga fysik genom att sova. Jag skulle väldigt gärna vilja lägga mig och sova nu, men då skulle jag vakna kring fem och vara pigg som en gris. Så jag ska hålla mig vaken i ca. 2 timmar till. Sedan är det läggdags för mig. Fast om jag kommer att somna är en annan sak. Nervositeten lär hålla mig vaken hela natten.

Kommer inte att blogga mer ikväll, så jag säger därmed godnatt med detta inlägg och jag hoppas innerligt att ni håller tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur mår du idag? :)

2010-11-15 @ 20:40:21
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: HannaH

haha så söt ! :D



sv: haha awesome ;) fb har sina goda stunder ibland.



Visste inte att du hade blogg, men as charmig blogg vettja :D

2010-11-17 @ 00:02:50
URL: http://hannahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback