That's who I am

Oj vad min uppdatering är bra nu för tiden, ändå stiger läsarna för varje dag. Jag börjar seriöst undra om ni verkligen läser vad jag skriver? Eller kollar ni bara runt och inser att det är roligare att kolla då jag inte uppdaterar varje dag med en "wall of text" och ingen bild?

Ikväll har jag varit med Victor, Simon, Linnea och ELin. Vi spårade väl lite ute i mörkret, med vad säger jag inte, men det skulle inte förvåna mig om någon hade ringt polisen. Inte så att vi gjorde något olagligt. Vi, eller alla förut jag och Simon hade gasmasker på sig. Sicken vacker syn!

Linnea och Elin lämnade oss sedan, så då blev det jag och grabbarna kvar. Vi började se på en film, men Victors parents skulle lägga sig, så vi drog oss hemmåt. Victor var dock så gullig, så han följde mig ända hem och vi pratade konstant i drygt en och en halv timma. Mycket trevligt!

Nu ska jag bege mig mot sängen. Imorgon blir det att måla och det är något jag ser fram emot. Sedan spenderas kvällen i Boviken!

Så var det slutet på ett riktigt bra kapitel..


Kommentarer
Postat av: MADDES

Åh jag älskar Lejon kungen, den är så himla bra :D

2010-11-05 @ 11:47:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback