Time of my life

Blev just klar med min novell som skulle vara klar tills imorgon. Fast, egentligen har den varit klar i drygt två veckor, men jag har omarbetat den och gjort några små förändringar. Så nu är den ungefär som jag vill ha den. Dock blir man ju aldrig nöjd, iallafall inte jag. Den får dock gott och väl duga :)

For hem till Filip en stund nu ikväll och såg "Låt den rätta komma in" och jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Jag och Filip la in massor med små kommentarer och stojjade till filmen, så den blev väl helt okej. Blev dock lite smygförälskad i en grabb som vi kallade för "Tjocka pojkflickan". Namnet kan ni nog komma fram till själva hur han fick det. Var dock riktigt trevligt! :)

Nu ska jag bege mig mot sängen och läsa lite. Imorgon är det bad och ingenting jag egentligen ser fram emot. Visserligen älskar jag att simma, men det blir ju lite annars då det är under en lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback