You're always on my mind

Min syster for hem för en dryg timma sedan, men vi har haft det riktigt trevligt med snack och annat. Längtar redan tills jul då hon kommer upp igen, då även med hennes Peter.

Under tiden vi pratade kom min lillebror in med en "geni" grej, ni vet då man ska tänka logiskt och försöka att pussla ihop någonting. Lite likt rubikskub? Jag som aldrig hade provat på den (och ändå har vi haft den hemma i drygt ett år) gjorde ett försök i att få till den och på ca. 14 minuter var den hel! Helt otroligt och alla i familjen blev förvånade. Jag lyckades till och med klå min far som annars brukar vara rätt duktig på det hela. Bra jobbat Madde!



Nu ska jag ge mig på fysiken. Börjar bli redigt less på den, men måste man så måste man. Kanske poppar jag mig lite popcorn och ser på film efter det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback