Bye bye baby

Mitt huvud har värkt hela kvällen. Tror att det beror på för mycket plugg. Har pluggat nu konstant i fyra dagar. Eller inte konstant, men en stor del av min fritid, vilket blir kanske två-tre timmar per dag(efter skoltid). Så det börjar kännas nu. Kraften börjar sakta, men säkert att försvinna ur kroppen.

Imorgon blir det svenskaprov samt att hålla i gympalektionen. Jag och Elin ska vara duktiga och instruera hur man spelar volleyboll. Även fast det kanske inte kommer att bli så mycket övningar, mest spel. Hur som helst tror jag att det kan bli riktigt roligt. Därefter stannar jag, Elin och Elmira, kanske någon till och äter på stan. Sedan ska vi göra någon kemilabb under kvällen. Jag har hört rykten om olika ljus?



Det är nu eller aldrig!


Kommentarer
Postat av: Madde

Kämpa på tjejen, vet hur det är när man måste plugga varje dag. Lycka till med det du gör, du klarar det ska du se!!

2010-10-27 @ 09:59:09
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback