Come on?

Imorgon är det den sista dryga dagen(detta är 3:e gången jag skriver inlägget för övrigt, bara för att internet ska jäklas) före vi får lov. Inte nog med det så slutar jag 10.00 på fredag, vilket innebär att jag får lov då. Långt ifrån vad alla andra får. Finns ju vissa som slutar kring tre-fyra på fredag. Känns skönt att kunna sluta tidigare än andra, man går trots allt natur. Inte ofta det händer.. Det som dock suger är att jag bara har en och en halv timmas fotografisk bild, vilket innebär att vi bara ska kolla in varandras foton för att sedan leka lite i PS och sedan sluta. Jag kan dock utnyttja det hela genom att gå på stan sedan och införskaffa diverse nödvändigheter.



Denna fina lilla skiss gjorde jag på mitt fysikhemprov aka. fysikinlämningsuppgift. Jag hoppas att Jonas(läraren) blir riktigt stolt över mig och att jag kanske kan knipa ett litet extrapoäng för min kreativitet?


Kommentarer
Postat av: guevacci

härligt, med mig är det bra, nu film sedan sova ^^ du får sova gott :D hörs imrn!

2010-10-27 @ 23:24:29
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: MADDES

Varsågod jag är bara ärlig och försöker peppa dig tjejen. Har du lov nästa vecka? kram

2010-10-28 @ 10:30:31
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina egendesignade supertrendiga smycken. Jag säljer bland annat korsörhängena och halsband som massa kända bloggare bär. Bland annat Kenza, Maria Montazami och Febb. Ha en superfin dag!

2010-10-28 @ 11:15:41
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback