Durch den Monsoon gegen die Welt

Kul att EN person tycker om min nya header. Tack fillspills!

Har inte gjort ett enda skit idag om jag ska uttrycka mig..rätt. Har bara suttit och tagit det lugnt vilket jag känner att jag behöver. Kanske skulle jag börjat plugga på fysikkursprovet? Nja, jag sparar det till kommande dagar i veckan. Kanske på onsdag ska jag ta mig i kragen och göra lite. Läsa en bok till svenskan behöver jag också, men det går nog bra!

Ikväll ska jag vara med Julia, som det var helt ärligt år sedan jag var med. Tror att den senaste gången jag umgicks med henne var för mer än ett år sedan, säkert mer också. Blir nog riktigt trevligt. Vad vi hinnar på får vi se.

Nu ska jag forsätta att skriva lite på en novell till svenskan.


Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

Hej! Hoppas allt är finfint med dig! :)



Förlåt att jag skriver det här, men jag skulle verkligen behöva din röst.. tävlingen avslutas om en timme, klicka dig in och rösta, det tar mindre än en sekund!

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-31 @ 23:37:15
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback