Everybody wants to have a home

Jag är nu hemkommen från Julia efter en otroligt trevlig kväll. Vi pratade om allt och inget + en prommis vi tog vid halv elva. Bara sådär. Fick oss dock att tänka på våldtäktsmän, så det blev lite spännande där, men vi klarade oss. Hur som helst var det riktigt roligt och borde göras om snarast möjligt. Blir nog ut och gå en sväng senare idag(måndag nu), vi får dock se hur det blir!:)

Nu ska jag fortsätta skriva på min novell. Jag får alltid en sådan inspiration så här mitt i natten, varför vet jag inte..



Ett gott skratt förlänger livet så att säga. Jag som skrattar mest hela tiden lär ju leva för evigt?


Kommentarer
Postat av: sebastian

sv: det var det:) jag har skejtat sen jag var 10 ungefär haha, lite till och från:) har du försökt dig på det någon gång? eller helt enkelt inte vågat?;D

2010-11-01 @ 11:10:09
URL: http://projectsebastian.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback