Gegen alles was ich hab

Kul blogg? Not.. Har ikväll gjort klart fysikinlämningsuppgiften och jag måste vara ärlig, helt ärlig, det var den roligaste fysikinlämningsuppgiften jag någonsin gjort. Kanske för att det var så enkelt, eller för att jag har börjat gilla fysik? Jag har ingen aning, hoppas att det fortsätter så här. Ska ju tenta av fysik A v.46, vilket jag inte riktigt ser fram emot.

Vad jag dock ser fram emot är sovmorgonen jag har imorgon. Ska försöka att lägga mig tidigt så att jag får sova ut ordentligt! Har sedan bara en vanlig lektion, efter det ska vi till Campus och lyssna på olika inriktningar på högskolan. Man känner sig vuxen då man far på sådant, i alla fall jag gör det. Fast, då slutar vi ca. en timma för sent också, vilket inte var jättepeppande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback