I can kiss them all day If he let me

Torsdag den 7/10-10

"When you smile the world stopps and stands for a while"

Hallå! Vaknade i morse på ett..inte så bra humör. Börjar hända allt oftare nu och jag tror att det är ett återkommande fenomen då man går naturvetenskapsprogrammet. Förra året hade jag också humörsväningar, iom allt plugg. Dock hatar jag att vara på dåligt humör, så jag försökte att vara på ett bättre humör under dagen. Vilket fungerade!

Hade sovmorgon, vilket iofs var skönt, men som sagt vaknade jag på helt fel sida. Därefter hade vi matte och svenska. Där vi för tillfället håller på med teater, vilket jag verkligen gillar. Även fast jag är en usel aktör. Jag ska iallafall spela en tjock maffiaboss och det känns bra. Vet ni vilken pjäs vi ska spela? Jo, Hamlet. Hamlet + en maffiaboss?! Hur som helst diggar jag våran grupp och den kommer nog att bli awesome i slutändan. Därefter hade vi historia(där vi fick kladdkakemuffins av Sofia och Joel, TACK!), fysik och det inte så efterlängtade engelskaprovet. Som för mig gick riktigt bra! Jag trodde att det skulle vara svårare, så ett VG ska jag nog kunna kirra iallafall. Sedan får vi se om det blir något högre!

Nu ska jag strax äta, sedan beger jag mig in till stan och sjunger. Har som vanligt längtat otroligt mycket efter det!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hur mår du idag? :)

2010-10-07 @ 18:00:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: tack så mkt :]

allt bra med dig?

2010-10-07 @ 22:16:44
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback