I feel so much stronger now

Lördag den 2/10-10

God förmiddag! Uppdaterade ingenting senare igårkväll eftersom jag kom hem rätt sent. Började iallafall med att vi väntade in folket som, tillsammans med oss, blev 9 stycken! Vi började, men pokern blev inte särskilt seriös. Alla pratade i mun på varandra och det blev ett litet kaos, dock rätt roligt! Vi satt oss sedan, efter att ha försökt spela poker i mer än en timma, och såg på filmen Felon. En ruskigt bra film som man verkligen blev insatt i!



Den handlar i stora drag om en man som vill skydda sin familj från en inbrottstjuv, men råkar då mörda honom och blir då åtalad för mord. Straffet blir lindrigt på 3 år, om han sköter sig, vilket inte är lätt på ett fängelse där många, inte helt friska, människor sitter. Han får då arbeta strategiskt för att så snabbt ta sig ut från fängelset, till sin familj, men sedan överleva de tre åren i helvetet - fängelset.

Därefter satt vi och pratade en stund tills vi insåg att klockan var mycket. Jag, Ville och Alle påbörjade vandringen hem, men stannade och pratade i en dryg halvtimma tills klockan blev halv två. Vi sa godnatt till Ville och fortsatte att prata tills klockan blev drygt två. Sedan cyklade jag hem i kylan och skyndade mig ner i sängen. Underbart!

Nu idag har jag hunnit plugga in de tyska glosorna, sedan får vi se vad som händer under dagen.


Kommentarer
Postat av: MADDES

jodå det har varit en helt okej dag. vad gör du?

2010-10-02 @ 18:50:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Alle

Jäklarns vilken bra film!! ;D

2010-10-02 @ 23:42:48
URL: http://schtekstromming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback