I'm stuck on you

Fredag den 8/10-10

God eftermiddag! Sitter just nu och proppar i mig godis, ÄVEN fast jag vet att vi ska äta inom en timma. Känns bra.. Med tanke på att vi ska äta lasagne, som nog är någonting utav det godaste som finns. Eller ja, det finns mycket gott här i världen och därbland godis..heh.

Hade en chill dag idag med Photoshop i en och en halv timma, sedan hål i två timmar(=göra klar matteinlämningsuppgiften) och därefter ha kemilabb. Började väl inte jättebra då jag och Elin inte riktigt förstod vad vi skulle göra, men när vi väl var klara så satt vi och blandade ihop diverse kemikalier, typ AgNO3, Na2SCN och Fe(NO3)3 om jag minns helt rätt. Daniel och Oscar lyckades få fram en blandning som liknade blod, ville såklart få fram samma resultat och lyckades, men vi lyckades även få fram detta!



Var olyckligtvis inte utanför min mobilkameras skärpevidd, så den blev jäkligt suddig, men man ser iallafall..det mesta. Hur som helst var det riktigt coolt och det blev som ett ludd i mitten av allt!

Ikväll får vi se vad som händer, något roligt blir det nog iallafall!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram



2010-10-08 @ 18:53:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback