Let's dance

Jag spenderade kvällen hemma hos Emelie tillsammans med Felicia där vi såg filmen "Step up 2 - the streets". En otroligt bra film med många snygga koreografier(stavning?) och musik. Alla tre blev peppade på att börja, men eftersom Emelie imorgon sticker tillbaka till norge, så hinner vi inte prova på det alla tre. Så jag, Felicia och Rebecka har nu tänkt prova på streetdance! Jag skickade nyss ett mail till en förening, så jag hoppas på ett svar så snart som möjligt. Peppad till tusen!



Nu ska jag krypa till kojs.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: okej :) igår var vi i stockholm hela dagen med skolan på olika ställen :)

2010-10-08 @ 07:51:11
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback