Someday it will bring me back to you

Var tänkt att vi skulle ha en spelkväll ikväll, men folk var borta och vi blev för få, så vi bestämde för att skjuta upp det. Istället blev det en hemmakväll med min kära familj där det bjöds på ost och kex samt lite film. Otroligt skönt och mysigt. Minns faktiskt inte senaste gången jag satt hemma med min familj på en lördag.. Lite hemskt..

Under dagen har jag iallafall fotograferat, som ni kan se från mitt föregående inlägg. Hösten är så underbart vacker nu då solen lyser och jag blev lite sugen på porträtt-fotografering. Fast ingen hade troligen tid för det, vilket var synd.

Nu ska jag lägga mig och titta på antingen "Grown ups" eller "Date Night". Får se vilken det blir. Nu är det iallafall dags för att borsta tänderna och sedan krypa ner under duntäcket. Wunderbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback