whooop

Onsdag den 27/10-10

Hallå! Hur är det med mina små äpplen? Med mig är det väl..rätt så bra! Dagen gick fort med den fotografiska bilden, svenskaprovet(som var rätt lätt då vi hade grupprov), sedan fick vi tillbaka matten där jag fick ett starkt VG. Kändes riktigt skönt med en sådan start på en ny kurs. Därefter höll jag och Elin i volleybollen och fick mycket god respons på det av våra klasskamrater. Gillas ju!



Titta, här har vi ju proffsen!

Nu har jag pluggat klart. Historian sitter inbankad i huvudet och likaså gör tyskan. Efter morgondagen, kring halv två, är jag fri som en fågel från läxor! Eller, jag måste plugga till fysikkursprovet, men..det räknar jag inte som en läxa nu.


Kommentarer
Postat av: guevacci

Hejsan, läget? :)

2010-10-27 @ 22:04:54
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback