This is the way it should feel

Kul med kommentarer! Loggade nyss in och hade 7 obesvarade kommentarer. Man blir verkligen glad i hjärtat då folk engagerar sig och kommenterar. Keep going!

Tillbringade som jag skrev tidigare kvällen hos Rebecka. Som vanligt gjorde vi inget märkvärdigt, satt/låg/stod och pratade. Mycket trevligt, som alltid! Det är faktiskt någonting jag har funderat över. Ju äldre man blir, dessto mindre gör man, eller är det bara jag? Jag har i alla fall ingenting emot att sitta och prata bort några timmar. Som man kanske hade då man var lite yngre, eller vad säger ni? Fast, det beror helt klart på vem man pratar om och VAD man pratar om. Ni fattar vad jag menar?

Nu sitter jag och peppar för morgondagen. Enbart för att kunna fara till skolan och sedan sluta så tidigt som 10.00. Jag må vara konstig, men att längta till skolan för att sedan sluta är väl bara..wierd? Hur som helst ska jag och Elin sedan gå på stan. Blir nog riktigt trevligt!




Kommentarer
Postat av: guevacci

vad händer denna fredag då? =) kram

2010-10-29 @ 13:04:08
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Julia

SV; Hihi :)

Hur fick du en sådan bra bild på månen? Oftast när jag fotograferar månar så blir dom bara små och färgen blir helt orealistisk :o

2010-10-29 @ 14:34:10
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback