We're just humans

Söndag den 10/10-10

Så är det datumet 101010. Nu står det i varenda nyhetstidning i hela landet att det är dagen man ska förlova eller gifta sig på. Hur kul kommer det att bli för oss kommande år då man kanske ska förlova sig? Typ 141214 eller liknande?

Hade iallafall riktigt trevlig igår med Adam. Vi såg på "Grown ups" och jag måste medge att det är en sjukt rolig film! Rekommenderar den starkt till er som inte sett den. Vi spelade även kort sedan och han ägde ut mig totalt med 5-1.. Därefter satt vi och pratade ett tag innan han tog cykeln hem.

Har nyss suttit och pluggat i en dryg timma samt fikat lite med min kära mor. Ska på någon timma sticka ner till kopparhallen och sälja fika till någon A-lags match. Pappa är nämligen ute i älgskogen och styckar någon tjur han nyss skjutit, så jag fick lov att följa med istället. Kan nog bli rätt okej ändå!




Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack! ♥

2010-10-10 @ 15:09:48
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: MADDES

vilken fin bild.

2010-10-10 @ 17:48:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback