You give me something

Hallå! Sitter för tillfället och pluggar till engelskaprovet vi har imorgon. Känner mig till 99% säker på allt, men det skadar ju inte att kolla genom det en extra gång. Så jag ska plugga i drygt en halvtimma till innan jag sticker till Linn. Var tänkt att vi skulle vara med Emelie också, men hon skulle bort så det gick inte, vilket var såklart synd. Dock kanske Fellepelle joinar oss? Håller tummarna för det!

Skoldagen idag har gått riktigt bra. Var på lite dåligt humör under dagen, men det var många som fick mig på ett bra humör. Mestadels under gympan då jag, Filip, Maja och Caro spårade ur då vi spelade Tennis. Man blir liksom alltid på bra humör då man bara kan släppa på allt och lägga sig på marken för att skratta en stund. Ojoj vad jag gillar klassen!

Näe, nu ska jag återgå till plugget!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: ja det var det :) vad gör du idag då? <3

2010-10-07 @ 08:07:55
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback