Baby let me rock you rock you like a rodeo

Eftersom jag aldrig gör test på min blogg, så får ni nu mitt första, tror jag.

Namn: Linnea Hedström
När fyller han/hon år?: Den 23 Juni tror jag..
Vart träffade du han/hon?: @ school
Är hon/han rolig?: HAH JA
Tycker du om honom/henne?: Absolut!
Beskriv honom/henne: En überslön person som är sjukt duktig på PS

Namn: Pierre Sundström
Har ni träffats?: Jadå
Är ni bra vänner?: Jamen^^
Kan du lita på han/hon?: Det tror jag
Har du kysst han/hon?: Nej
Hur länge har ni kännt varandra?: Sedan 6:an
Beskriv honom/henne: Rolig, pratsam och omtänksam

Namn: Vilhelm Sjödin
Var träffades ni första gången?: Skolan
Är personen viktig för dig?: Han är min vän, klart han är viktig.

Namn: Emelie Ericsson Grundström
Hur länge har ni känt varandra?: Sedan första dagen på gymnasiet
Har du kysst honom/henne?: Neeepp
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Jajjemen

Namn: Jonathan Wallmark
Är ni släkt?: Nej
hur är han/hon till sättet?: Han går i min klass = naturare = spårad = rolig!
Känner du honom/henne bra?: Rätt så

Namn: Linn Johansson
Hur gammal?: 17 bast
Bor?: I ursviken
Hatar du personen?: Absolut inte!

Namn: Adam Lundström
Har du kramat henne/honom?: Jajjemen
Har du sett personen full?: Nej
Är personen äldre än du: Någon månad sådär..


Namn: Erica Eriksson
Är han/hon vacker?: Såklart!
Minne av personen?: Då vi spårade under volleybollen i sommras
Har du hennes/hans msn?: Tyvär inte


Namn: Jonatan Holmqvist
Står han/hon nära dig?: Nej
Har du kramat personen?: Jajjemen
Har du varit förtjust i honom/henne?: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback