I adore you

Sången gick bra och jag fick åter igen min lärare att gråta. Ska man tolka det bra eller dåligt? Hur som helst har vi börjat planera lite inför en kommande konsert. Den har temat "Beatles", så eventuellt ska jag sjunga någonting med orkestern. Skulle verkligen vara awesome!

For sedan över till Rebecka och som vanligt pratade vi om allt och inget. Känns som att det finns så mycket att prata om, men så lite tid. Otroligt skönt är det att prata med henne iallafall!♥

Nu ska jag bege mig till sängen. Imorgon har vi bara en lektion, så jag slutar tio. Då ska jag, Elin och Emelie sitta kvar på skolan en stund och räkna lite kemi, sedan beger jag och Elin oss in till stan för att hitta diverse vinterkläder!


Kommentarer
Postat av: Christian

Tufft att få sångläraren att gråta! :) Säg till när och var ni har den spelningen så kommer jag och lyssnar!

2010-10-01 @ 09:10:55
URL: http://bulthornet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback