I can't save you from yourself

Varför uppdateringen har varit så dålig idag är för att jag har haft fullt upp med att göra engelsaläxan, plugga inför biologiprovet och inför svenskaprovet samt städat mitt rum. Känner mig rätt duktig som har hunnit med allt det under dagen. Vädret har dock varit rätt skönt ute, men jag har inte vågat vistas ute. Har sett ut som ett tap hela dagen, eller rishög, eller vad man nu vill kalla det. Nu har jag fixat till mig en aning för att Rebecka kommer förbi. Vi ska se film och ha mysigt. Blir toppen! :)

Här är förresten en design jag har gjort idag till min fina vän Malin. En rätt enkel och simpel, men hon blev nöjd och det är huvudsaken! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback