I live today

Söndag den 26/9-10

God förmiddag! Hur är det med er? Med mig är det bra, även fast det åter igen blev en rätt sen kväll. Dock ingenting jag ångrar.

Den började med att jag mötte upp Victor, Dennis och Alle på konsum. Vi införskaffade vissa nödvändigheter och började våran färd hem till Alle. Därefter tittade på tv i väntan på Adam, Sirri och Emil. När de annlände började pokern, som dock inte blev allt för seriös. Så efter en dryg halvtimma blev det tv tittande och kittelparty, typ. Jag, Adam och Victor kollade sedan på Transformers medan de andra spelade kort och vi höll på att somna. Så, för att inte göra bort mig totalt, spelade jag kort för att hålla mig vaken. Sirri, Emil och Victor for efter tolvslaget och då började natthumorn. Magen krampade och folk låg nere på golvet av skratt. Konstiga ljud och konstiga kommentarer. Allt är ju roligt då natthumor är inblandad, så i drygt en timma satt vi och skrattade. Två öråd blev även inblandade. Härliga grabbar det där! Vid kvart över ett cyklade jag och Adam hemmåt.

..och jag vaknade vid halv elva. Så ca. 8 timmars sömn. Är rätt okej faktiskt för att vara helg. Solen lyser ute så jag har suttit och gjort lite tyska i det vackra vädret. Övningskört har jag också gjort. Blev idag stadskörning och fickparkering. Knepigt det där, men jag lyckades få till en perfekt parkering tillslut!

Nu har jag tänkt gå ut och fota lite, men vi får se om jag hittar något bra place. Hösten är ju så otroligt vacker!



..och så är väl jag med? Nej, jag skulle inte tro det. Mitt face då jag övningskörde kanske?


Kommentarer
Postat av: Anna

okey tack så mkt ! :)

ä gjärna med i min tävling :)

kram

2010-09-26 @ 15:27:07
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Jessica

Allt bra? :)

2010-09-26 @ 15:32:24
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Jo det börjar bli slut på knutar :)

2010-09-26 @ 15:38:12
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Jessica

Bara bra :) vad gör du?

2010-09-26 @ 16:02:11
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback