In my life I don't meen much to anyone

Måndag den 6/8-10

Om 48 timmar är jag inte 16 längre, då är jag 17 bast och på något sätt känns det en aning konstigt. En "mellanålder" på något sätt. Att inte få gå in på krogen(inte för att det är höjdpunkten med att bli 18) och hitta ett sommarjobb. 17 åringar är som ni kanske vet inte lika uppskattade som 18 åringar eftersom de får stå i kassan och nästa år får man inte söka jobb via kommunen heller, såååå he kom å bli ett knepigt år!

Även fast måndagen är den drygaste dagen under hela skolveckan, så gick den idag otroligt snabbt. Kanske för att jag skrattade sådär lagomt mycket åt mina och Elins konstiga konversationer? Kanske åt min en aning knasiga klass? Kanske för att jag är på ett toppenhumör idag? ELLER MÖJLIGTVIS för att det är toppenväder ute? Jag har ingen aning, men jag antar att allt ovan påverkar det hela.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite fysik, prov på onsdag, på min födelsedag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback