It's all about your beautiful eyes

Måndag den 27/9-10

Min statistik är rätt..annorlunda. Med tanke på att den går upp och ner som vågor, men ligger ändå på en stabil gräns. Vågorna är alltså inte höga utan rätt låga, men man ser vilken veckodag det är färre och vilken veckodag det är fler.

Idag har dagen verkligen varit super. Gick riktigt snabbt, kanske med tanke på att jag fick tillbaka mitt prov, vilket resulterade i MVG i biologi!! Fick även veta att vi inte har någon biologilabb på fredag, vilket betyder att vi slutar 10.00!! OMG IT'S AWESOME! Så då ska jag och Elin gå på stan. Jag ska hitta mig en vinterjacka samt några varmare skor. Ska väl även ta oss en bit mat där, blir iallafall superbra! Hur som helst gick resten av dagen fort och det blev en aning varmare ute. Kanske inte lika awesome då jag hade klätt mig lite varmare, iallafall en varmare jacka.

Ikväll sticker jag till Elmira och sover över där tills på tisdag. Det är FF hemma hos henne, så vi ska väl leva som galningar..eller så inte. Blir iallafall superbra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback